Αφού δεν είδα και δεν βλέπω τον εχθρό! Γιατί να πολεμήσω;

 


Τα προβλήματα των αγροτών, εργατών, ιδιωτικών υπαλλήλων. -- Δεν με αφορούν. --  Δεν είμαι αγρότης, εργάτης, ιδιωτικός υπάλληλος.

Τα προβλήματα των δημόσιων υπαλλήλων. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος.

Τα προβλήματα των εμπόρων και των επαγγελματιών. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν είμαι έμπορος η επαγγελματίας.

Τα προβλήματα στην παιδεία. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν έχω παιδιά, δεν είμαι δάσκαλος.

Τα προβλήματα στην υγεία. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν είμαι άρρωστος.

Οι περικοπές στις συντάξεις. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν είμαι συνταξιούχος.

Η αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν είμαι ηλικιωμένος.

Η απαγόρευση της διαδήλωσης. -- Δεν με αφορά. -- Δεν είμαι διαδηλωτής.

Η ακρίβεια στην αγορά.  -- Δεν με αφορά. -- Βρίσκω προσφορές.

Η ανεργία. -- Δεν με αφορά. --  Τα βολεύω και μπαίνω και στα προγράμματα 4μήνα και 8μήνα.

Η πολιτική. -- Δεν με αφορά. -- Δεν θα βγάλω εγώ το φίδι από την τρύπα.

Το αφορολόγητο. -- Δεν με αφορά. -- Δεν έχω εισόδημα.

Ο ΕΝΦΙΑ. -- Δεν με αφορά. --  Δεν έχω ακίνητα

Το παρεμπόριο. -- Δεν με αφορά. -- Δεν έχω μαγαζί, άσε που τα βρίσκω και τζάμπα.

Ο ΦΠΑ. -- Δεν με αφορά. --  Λίγο πάνω, λίγο κάτω, μια η άλλη έρχεται.

Τα τέλη κυκολοφορίας. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν έχω αυτοκίνητο.

Η τιμή στο πετρέλαιο θέρμανσης. -- Δεν με αφορά. -- Δεν έχω καλοριφέρ, έχω σόμπα.

Η αισχοκέρδεια στο κινητό, ρεύμα, νέρο κλπ. -- Δεν με αφορά. -- Έτσι είναι παντού.

Η απασχολησιμότητα, τα 2ώρα, 4ώρα και η ελαστική εργασία. -- Δεν με αφορούν. -- Δεν είμαι τεμπέλης, δουλειά να 'ναι και όπως να 'ναι.

Η κατάργηση της κυριακάτικης αργίας και τα ελεύθερα ωράρια. -- Δεν με αφορούν. -- Να τα κλείσουν όσοι θέλουν να χαζολογούν στους καφενέδες.

Η μονοπώληση της αγοράς. -- Δεν με αφορά. -- Οι μεγάλοι πουλάνε φθηνά και βρίσκεις τα πάντα.

Οι έλικες στα βουνά. -- Δεν με αφορούν. -- Μένω στον κάμπο.

Το ξεπούλημα σε ιδιώτες των πλουτοπαραγωγικών πηγών, υποδομών, κοινωνικών υπηρεσιών. -- Δεν με χαλάει. -- Θα ανοίξουν οι δουλειές, θα πέσει χρήμα στον τόπο.

Η φοροασυλία στους εφοπλιστές. -- Δεν με ενοχλεί. -- Είναι εθνικοί θαλασσοπόροι και κυματίζει η γαλανόλευκη σε όλα τα πελάγη.

Τα προνόμια και τα δώρα στους βιομήχανους, τους τραπεζίτες, τις πολυεθνικές κλπ. -- Δεν με ενοχλούν. -- Αυτοί βοηθάνε και χρηματοδοτούν την ανάπτυξη.

Η αδιαφορία για την κοινωνική ένταξη των Ρομά. -- Δεν με ενοχλεί. -- Είναι γύφτοι, κλεφτρόνια, γεννοβολάνε αβέρτα και αρπάζουν όλα τα επιδόματα.

Οι πόλεμοι και οι βομβαρδισμοί.  -- Δεν με αφορούν. -- Είναι μακριά μας.

Οι θαλασσοπνιγμένοι πρόσφυγες, η εκμετάλλευση, η απανθρωπιά.  -- Δεν θα τα βάψω μαύρα. -- Να κάθονταν σπίτια τους, κουβαλάνε αρρώστιες, μας παίρνουν τις δουλειές, κάνουν βιασμούς και εγκλήματα.

Οι ξένες βάσεις, ξένων στρατών που κατέχουν ελληνικό έδαφος και από αυτό βομβαρδίζουν άλλα κράτη. -- Δεν με αφορά. -- Αυτά τα λένε οι κομμουνιστές.

Το ποιος με κυβερνά. -- Δεν με αφορά. -- Αυτά τα αποφασίζουν άλλοι.

Η ζωή μου. -- Δεν με αφορά. -- Αυτα τα κανονίζει ο Θεός.

Πηγή: tzortzopoulos.blog

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το ιδιωτικό και το δημόσιο

Ο τόπος μου;

Οι μεγάλες αλλαγές έρχονται πάντα από τα κάτω