Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαΐου 14, 2019

Ο δημόσιος χώρος στους μαθητές

Εικόνα
Μια πρόταση για την επανασύσταση του Μαθητικού Φεστιβάλ Αγρινίου Πώς διαμορφώνεται η ταυτότητα ενός νέου ανθρώπου; Μέσα από τα βιώματά του εκεί όπου συντίθεται ο κοινός βίος, η κοινή μοίρα• δηλαδή στο δημόσιο χώρο. Όμως οι νέοι άνθρωποι απέχουν από τον δημόσιο χώρο της πόλης. Ως μαθητές ξεκινούν την εμπειρία της κοινωνικής τους διαμόρφωσης στο σχολείο και σε μεμονωμένες δραστηριότητες, σε ιδιωτικούς χώρους, όπου είτε αναπτύσσουν τα ταλέντα τους είτε αποκτούν υποτιθέμενα εφόδια. Της Γιάννας Φραγκοπούλου | Εκπαιδευτικού Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την παράταξη Ανυπότακτο Αγρίνιο Τίποτα από όλα αυτά, όμως, δεν επιστρέφει στο δημόσιο χώρο και δε γίνεται πλούτος του. Απουσιάζουν οι νέοι, η ζωντάνια, ο παλμός, η δυναμική τους (οι λόγοι φυσικά πολλοί και δεν θα αναλυθούν εδώ). Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 κάποιοι μαθητές του 5ουΓυμνασίου Αγρινίου αποφάσισαν στο τέλος της σχολικής χρονιάς να παρουσιάσουν στην πόλη τις καλλιτεχνικές τους αγωνίες. Κινητοποιήθηκαν και βρήκαν